Om klubben

Horsmark rideklub er en lille rideklub liggende i Østervrå som blev startet op i November 2018, hvor både nye og gamle opstaldere arbejdede sammen for at skabe en hyggelig klub, hvor der er plads til alle.

Det er vigtigt for os, at alle føler sig velkommen og tilpas. Derfor tilbyder vi undervisning i dressur og spring på alle niveauer, både på egen hest og skolehest, samt organisere hyggelige aktiviteter, hvor alle er velkommen, også dem der ikke rider. For dem der ikke har en egen hest, tilbyder vi også parter på vores skoleheste. I kan læse mere om undervisning, skolehestene og parter under “undervisning”.

På stedet er der en ridehal på 16×54, en udendørs ridebane på 20×60, en udendørs springbane på 60×65, to sadelrum med varme, springmateriale og en lille rytterstue med varme og toilet.

Rideklubben lejer ejendommen fra Dorthe Møller Fjordbak, som også er staldansvarlige. Hende har klubben et meget godt samarbejde med, delvis fordi så mange af klubben allerede kendte hende, før klubben startede op.