Part

På Horsmark Rideklub kan man få part på skolehestene!
Vi har tre forskellige slags parter, nemlig en helpart på Shetlandspony, en halvpart på pony/hest eller en helpart på pony/hest.
Prisen på en helpart på Shetlandspony er 500,00 kr. om måneden inklusiv undervisningstime hver uge.
Prisen på en halvpart er 750,00 kr. om måneden inklusiv en undervisningstime hver uge.
Prisen på en helpart er 1250,00 kr. om måneden inklusiv en undervisningstime hver uge.
Læs mere her:

Som helpartsrytter på Shetlandspony har du ret til at:

• Ride ponyen i weekenden og på helligdage, samt på din undervisnings dag.
  • Ride ponyen 1 time hver dag i skoleferierne, undtagen uge 29 og 30 hvor hestene har sommerferie!
  • Benytte ponyen til stævner (efter nærmere aftale).
  • Få stillet en anden pony til rådighed til undervisning, såfremt partsponyen er syg.
  • Købe yderligere undervisning af klubbens undervisere og have ponyen til disposition til den undervisning.

Som halvpartsrytter på pony/hest har du ret til at:

• Ride hesten i weekenden og på helligdage i (u)lige uger efter valg, samt på din undervisnings dag.
  • Ride hesten 1 time hver dag i skoleferierne i (u)lige uger efter valg, undtagen uge 29 og 30 hvor hestene har sommerferie!
  • Benytte hesten til stævner (efter nærmere aftale).
  • Få stillet en anden hest til rådighed til undervisning, såfremt partshesten er syg.
  • Købe yderligere undervisning af klubbens undervisere og have hesten til disposition til den undervisning.

Som helpartsrytter på pony/hest har du ret til at:

• Ride hesten i weekenden og på helligdage, samt på din undervisnings dag.
  • Ride hesten 1 time hver dag i skoleferierne, undtagen uge 29 og 30 hvor hestene har sommerferie!
  • Benytte hesten til stævner (efter nærmere aftale).

Find vores partkontrakter her: